måndag 29 mars 2010

En lördag på Cafét..

Millan hade köpt lite naturgodis som hon bjöd på..
..men hon hade en påse Turkisk Peppar som jag fick käka själv, jag som älskar lakrits!=P
Jag har aldrig sett nån som har så många läppglans av samma nyans..=P
Fina flickor..=)
En minut till bussen kommer..
=)
O så Gert Fylking förstås som vi sprang på inne på Café Opera..första gången jag jag springer fram till en kändis o ber om en bild..både pinsamt o roligt..haha..han är ju underbar iaf..
Strike a pose..
Otroligt fint tak o fina ljuskronor i taket där inne..

Jag åkte hem något tidigare än tjejerna pga att mina fötter ömmade efter mina höga klackar..gick igenom Östermalm o Stureplan barfota...drog åt mig en hel del blickar kan jag lova..haha..men vad gör man om fötterna gör ont??=P

Inga kommentarer: