lördag 27 mars 2010

Vampyrer o cowboys..

Hade riktigt kul igår, men idag har jag varit slut som få o bara legat i sängen o tittat på säsong 1 av True Blood..jag kan egentligen inte säga att jag tycker den är riktigt bra den handlar ju mest om sex hela tiden nästan..o lite konstigt att de säger att Skarsgård talar kambodjanska då han talar svenska?! Men men jag har fastnat ändå o måste fortsätta o titta..haha..så söndagen kommer nog att spenderas på samma sätt..
Jag ska lägga ut några bilder från igår i morrn då jag hittat överföringssladden igen..har insett att jag har för mycket grejer hemma hos mig, saker o ting har en väldig förmåga att försvinna spårlöst..=S
Just nu kikar jag på den gamla klassikern Wyatt Earp med Kevin Costner..synd att det inte var Tombstone eller Silverado som gick bara..

Godnatt på er..

Inga kommentarer: