fredag 19 mars 2010

Start..

Vad svårt det är att berätta för någon vad som pågår inne i huvudet på en själv o vad man känner o tänker...helst då det är någon som är tänkt att hjälpa mig att bli bättre. Jag upptäckte det i dag då jag var till psykiatern, jag vill liksom berätta allt på en gång men jag kan inte formulera det..
Men en hel del kom ändå fram o jag tror att han kunde göra en bra bedömning o jag hoppas det inte dröjer för länge innan jag får träffa min nya psykolog..jag bad nämligen om en kvinnlig o det skulle gå att ordna..
Just nu är jag helt slut, dels av det mötet men oxo för att jag var tvungen att åka o jobba efteråt..så jag tror att jag ska ta o gå o sova snart..
Hittade en sån gullig bild för nån vecka sedan som bara får mig att le o bli varm inombords...Hoppas ni har en bra fredagkväll.
Puss o kram

Inga kommentarer: