söndag 14 mars 2010

Sena tankar o svammel..

Ikväll var en kväll som många andra, men väldigt trevlig ändå.. Jag har käkat god mat,spelat kort med brorsan, Elin o Emelie..kikat på melodifestivalen..tycker faktiskt att låten som vann var riktigt bra, älskar Anna Bergendahls röst..Sen om hon har chans o vinna hela skiten, det är väl tveksamt..Men är det inte dags o lägga ner tanken på det egentligen,vem bryr sig? Jaja..
Nu ska jag sova, ska åka hem till Stockholm igen vid tio tiden. Jag åker hem då jag åker hit o jag åker hem då jag åker ner, men jag tror ändå det är hit jag längtar mest.
Lägger in en låt jag tycker är helt underbar, den nästan skapar drömmarna åt dig o ger en skön tivolistämning..(den hörs även i reklam på tv nu oxo) Detektivbyrån med E18..
Sov gott o dröm något fint..

Inga kommentarer: