torsdag 25 mars 2010

Framtiden..

Gomorron..
Jag skrev om ett samtal som gjorde mig lite förvirrad tidigare i veckan o det handlade om en arbetsintervju..på Gina Tricot i Gävle.. Det är det som är grejen, att får jag jobbet, så är jag tvungen o flytta! Men det är otroligt roligt att de vill träffa mig o bara intervjun är en erfarenhet i sig o jag ska göra mitt bästa.. Det är lite svårt o tänka sig att det händer, att jag blir butikschef o är tvungen o flytta till en ny stad..igen!
Men o andra sidan så är det otroligt mycket tjafs på jobbet där jag är nu o vore det inte för dom jag jobbar med, så vet jag inte om jag skulle varit kvar så länge som jag varit..För det är verkligen personalen som gör det roligt!Men framtiden kan förändras snabbt o det är med blandade känslor jag åker på intervjun i morron..

Nu ska jag försöka klä på mig något..igår morse var det kaos här i min lägenhet, jag provade säkert tjugo olika outfits o kläderna flög omkring mig o på den här lilla ytan jag bor så blir det verkligen som en bomb exploderat i garderoben...tänk om jag kunde ha något liknande som denna outfitten o ta på mig idag...men för min del blev det något mer färgglatt..ni får se sen..=P