tisdag 9 mars 2010

Just nu..


..längtar jag efter några saker..

-Våren..då snön smält undan, marken är torr o solen värmer så att man nästan tror det är sommar.

-Att umgås med mina fina vänner, bara sitta o prata i flera timmar o äta något gott eller gå ut o dansa in i natten med stora leenden på läpparna.

-Att vakna upp i ett annat land, med bara ett tunt lakan som täcke för att det är för varmt med något annat. Att tack vare luftkonditioneringen ändå kunna vända sig om o krypa in i famnen på någon som jag älskar o veta att vi har två veckor av sol o bad framför oss.

-Ett nytt jobb, något som ger mig lite mer kreativ utveckling..vet inte riktigt än vad det skulle vara, men det kommer väl.

-Att kunna ha mina kläder igen, som all inre stress gjort att jag vuxit ur..=(

1 kommentar:

Hela ditt hjärta sa...

Hejsan!
vi är fyra tjejer i trean på gymnasiet som håller på med vårt projektarbete. Vi vill att Sveriges människor ska bli mer medvetna om hjärtsjukdomar, speciellt hos barn. Vi ska anordna ett event där vi informerar om detta och skänker pengar till Hjärtebarnsfonden. På vår blogg kan du läsa mer om vårt projekt. Välkommen att kika in!