tisdag 30 mars 2010

Hemlängtan..

Jag längtar hem..hem till Hudiksvall, hem till Hög, hem till Rumsta!! Jag längtar bara mer o mer o jag vet att jag ska hem på onsdagkväll nästa vecka, men jag känner verkligen att jag vill flytta hem igen! Men hur ska det gå till då, jobb, skola..vad ska jag göra??
Jag är ingen storstadsmänniska, det är ju rätt tydligt men det börjar nog sjunka in lite mer nu o jag kan längta efter det enklare livet hemma i Hudik.. Men allra mest längtar jag efter att ha min familj nära o mina vänner där hemma. Missförstå mig inte, jag kommer att sakna de jag har här nere oxo...men jag har alltid vetat att jag ska flytta hemåt igen nån gång o nu finns i iaf viljan där..
Här är en av anledningarna till att jag längtar hem..fasters underbara lilla Vilda!=)

Inga kommentarer: