måndag 30 juni 2008

Animal rescue..


Varje gång jag är hemma så fastnar jag framför Animal Planet(jag har inte den kanalen i Norrtälje) på tv o då främst animal rescue, där man får följa med djurpolisen i USA då de räddar olika djur som blivit riktigt dåligt behandlade av sina ägare osv.. Det gör lika ont imig varje gång jag ser ett djur som blir missshandlat eller att det bara mår dåligt..jag förstår inte att man kan vilja göra ett litet försvarslöst djur illa, de är ju det finaste som finns!! Jag är nästan mer en djurmänniska än en människomänniska..=P
Jag kan ju säga det att om jag skulle jobba som en sådan polis...så skulle det helt plötsligt förekomma en massa mystiska dödsfall på folk som behandlat djur illa...det kanske låter hemskt, men jag skulle bra gärna vilja se dom lida lika mycket om inte mer!!

Nu ska jag lägga mig framför tvn igen o kolla vidare...o mysa med mina katter lite..=)

Inga kommentarer: