måndag 30 juni 2008

Kärt återseende..


Idag har jag inte gjort mycket nytta..har legat på soffan under duntäcket o myst o kollat på tv..riktigt skönt med tanke på vilket tråkigt väder det har vart...sedan har jag varit ute o gått lite...

Nu ikväll har jag varit o hälsat på Lisa..har inte träffat henne sen min 25 årsfest o det är ju en par månader sedan..o hon har bott med sin kille Micke i deras hus ett bra tag, så det var på tiden att jag hälsade på i deras hus...riktigt trevligt o träffas o prata ikapp lite vad som hänt o så..

Hon bjöd på lite glass oxo med kolasås..jättegott, men lite ovant med tanke på att man inte ätit så mycket sött på länge...(försöker ju låta bli så mycket som möjligt) har världens huvudvärk nu o mår lite smått illa...=/Men men så är det..

Lisa o Andreas i Sälen för dryga ett år sedan..tänker på dig dagligen Andreas, snart är det år sedan du försvann ifrån oss..='(

Inga kommentarer: