tisdag 1 juli 2008

Brainiac..


Håller på att bli helt förslappad känner jag..sover länge om mornarna..vaknade vid 9.45..vilket känns hiskelit länge med tanke på vilken tid jag har gått upp resten av veckan..=P
Det har varit skönt att ta det lugnt nu i två dagar..men känner att jag måste börja göra något nu...ska gå ut o gå lite tror jag..ska nog låna Elins stavar så det tar lite extra..=) Sen ska jag nog fixa till mitt gamla rum så det är lite trevligare o gå o lägga sig om kvällarna..ska ju ändå bo där ganska länge igen snart...just nu ser det ut som...ja en korsning mellan förråd o övergiven del av ett hus..papper o kartonger överallt o min garderob är full av kläder jag inte använder längre..så de får nog åka väck idag...

I natt kommer Linda o co hem ifrån Grekland...de har haft strålande sol hela veckan, inte ett dugg avis är jag=P..Ska bli kul o träffa dom i morrn..har bestämt lunchdate...=)

Inga kommentarer: