fredag 4 juli 2008

Rumble..


Gårdagen innebar mycket sol..en promenad/löptur på 5 km...sedan blev det en rulle med herr Snell..."There will be blood"...ganska seg, men ändå bra på nåt sätt, kan vara Daniel Day Lewis som gör hela filmen sevärd!! Han är helt sjuuuukt bra i sin roll som enstörig, nersupen, människohatande o allmänt psykiskt störd människa.... Förstår verkligen varför han fick en Oscar för bästa huvudroll!!! Sen är den helt suveränt snyggt filmad!!

Efter att ha varit hos herr Snell så borde jag ha åkt direkt hem för att sova, för jag var sjukt trött..men åkte o hälsade på "Dr.Fahlberg"=P på Radjo's först..det var inte såå mycket folk, men det var riktigt bra musik!! Erik Brodén o hans "Kul på Vallen" band var där o spelade lite gamla godingar..ME LIKE!! Erik försökte få mig att festa till, men förståndig som jag är så åkte jag hem o la mig..(Tsss..Tias behövde bilen idag, annars hade jag nog festat till lite..förståndig..HA!!)

Jag har kommit fram till något jag är extremt bra på...komplicerade om inte omöjliga förhållanden!! Då jag tycker om någon, då tycker inte han om mig...iaf inte på rätt sätt!! Sen tycker någon om mig o jag känner inte så för den personen.... Sen har vissa tyckt att vi varit på tok för olika för att vara tillsammans..vilket har visat sig stämma..
Men den mest annorlunda grejen är att jag blivit dumpad för min religiösa inställning (vilken är..hmmm..för att citera Daniel Day Lewis i ovannämnda film.."Jag uppskattar alla religioner")

Kärlek...Ska det vara så jäkla svårt??

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tog mig nyss i kragen och recenserade THERE WILL BE BLOOD i min blogg. Jag är väl inte lika överväldigad som alla andra kritiker...