torsdag 3 juli 2008

Vatten över huvudet..

Gud vilken underbar dag detta är!! Strålande sol o alldeles lagom vind..har legat ute på studsmattan i några timmar idag...men pallar liksom inget mer nu..

Fick en förfrågan idag att vara med o sy en bröllopsklänning...hmmm o ja sa ja!!?? Det är Yvette som har Salong Favette med Linda, som ska gifta sig med sin Fahri(stavas säkert inte så=/) i september...=D Är så glad för dom!! Hon vill ha en lite medeltida modell på sin klänning o jag hörde att hon tänkt pka o köpt en färdig, men jag sa till Linda att det finns ju mönster så man kan sy en egen..o på den vägen är det.. Är lite orolig att jag tagit på mig lite för mycket nu, med tanke på att jag inte sytt något på år!! Men Yvette sa att vi skulle hjälpas åt så...får hoppas att det går bra, ska ta upp symaskinen nästa vecka...
Kanske blir likt dessa klänningar..vore ju perfekt eftersom det finns färdigt mönster till dom...=P

Inga kommentarer: