tisdag 15 juli 2008

Förslappad...


Jag har gått o blivit så jäkla slö nu när jag är ledig..allt beror på att jag var sjuk förra veckan tror jag..eller vi säger så iaf... Kommer inte ut o går lika ofta som förut o vill bara sova hela tiden, men snart är det slut på det...jobbet på ForsaTrä( eller AVEN som det heter nu )börjar på måndag kl.07.00 pip....ska bli rätt skönt ändå!

Ikväll ska ja, Elin o Erik sitta o "mysdricka" som Elin kallade det...=P Vi är ju lediga allihopa imorron, så varför inte...O vet ni vad som mer händer i morron???? Jo just det, då ska vi på Stadion o kolla in Bruce o grabbarna i Iron Maiden!!! WEEEEIIIIHHH!!! Hur glad tror ni jag är på en skala 1-10...ungefär en 110!!! Har ju tyvärr aldrig sett dom förr..så det ska bli så jäkla kul, har hört att de är grymma live!!=D

Inga kommentarer: