onsdag 2 juli 2008

Paranormalt mode..

Det blev en kväll hemma i soffan o tvtittande istället för krogen..vilket faktiskt känns ok, är helt slut..var nära o somna vid tio redan..=P
Kollade in "Streetsmart" på ZTV, har aldrig sett det förr..har ju inte så stort kanalutbud i Norrtälje...men ska definitivt kolla in det mer då jag kommer va hemma mer om någon vecka...sedan blev det "Project Runway" såklart o det var abslut rätt person som vann designutmaningen tycker jag!! Får sån inspiration av detta program, vill bara plocka fram symaskinen o sy ihop nå roliga plagg..men symaskinen är i Nortan...!!=(
Efter catwalken så blev det en liten titt på "Paranormal State" på kanal 5...vet inte riktigt vad jag ska tycka om det programmet...jag tror på spöken o att det finns andar omkring oss, men jag hade lite svårt att ta det programmet på allvar...Elin sa att det förra programmet var riktigt läskigt så det kanske är lite olika hur bra avsnitten är..för er som inte vet vad det är, så är det ett gäng paranormala forskare som åker runt o hjälper folk som har problem med spöken..de kollar om det finns aktiviteter o gör lite undersökningar o i detta programmet gjorde det en excorsism...kan låta lite halvflummigt o töntigt kanske...döm själva...
Känns lite skumt att jag snart ska bo hemma igen..i ca två månader, men det går nog bra fast det blir en liten omställning från att vara van att bo själv till att bo med tre personer....(för dom som inte vet så bor ju min bror Tias o hans flickvän Elin här oxo)
Nej, nu ska jag ta o knyta mig...o i morrn SKA jag städa!!!!

Inga kommentarer: