fredag 4 juli 2008

SommarSverige...

ZZTop förra året som jag verkligen hade viljat sett..men men, var upptagen på annat håll, minns inte vad..=/

Har varit in till stan precis o käkat lunch med den yngre syster Haglund...sen gick jag en sväng på stan med henne o sedan med Linda..köpte mig en röd kjol med hög midja från Indiska..har egentligen inte råd, men jag tar mig råd!!=P
Igår for Elin o Sandra ner till Västerås för Power Big Meet...skulle jättegärna ha följt med dit, det var ju ett antal år sedan jag var där..men min budget säger ifrån tyvärr!!=( Spelar ingen roll hur bra man än tycker man planerar med att ta med sig mat osv..så går det alltid mer pengar än vad man räknat med....o med tanke på att jag tycker att det är roligast att gå inne på swapmeet o handla så skulle det inte bli så bra!!!
En annan kul grej som händer i helgen är Gatufesten i Sundsvall..har väl kanske inte pengar dit heller, men man kommer nog lite biligare undan där...så jag vill verkligen åka upp!! Jag kanske följer med Lena o Martin om de åker upp o då blir det till o bara vara utanför o kika..eller så kanske jag kan tränga mig in i bilen med Annso o Jhonny o offra lite pengar på att gå in på området...den som lever får se...det är ju en person som kommer att vara däruppe som jag verkligen vill träffa, trots att det int var längesen jag träffade han..=P

Nej, nu ska jag ta o släpa mig ut i solen...förhoppningsvis är den inte lika het nu...

Inga kommentarer: