lördag 12 juli 2008

Oooa hela natten..

Nu är man tillbaka i Hudik för sommaren..kommer att vara hemma nu till i september då skolan börjar..känns riktigt skönt, men lite konstigt att ha flyttat in i flickrummet igen..=P

Igår var jag till Linda hos hennes mamma o hjälpte till att göra tak av en presenning över altanen tills ikväll då vi ska fira Lindis att hon fyllde 25 i onsdags...plus att jag gav henne min present, ett målat porträtt av henne o Koffe...hon blev jätteglad!!=) Jag som varit så nervös över det, men kan nog ärligt säga att det blev rätt bra ändå...ska ta nån bild på tavlan o sätta ut här om jag kommer ihåg...

I natt då jag kom hem så var det världens partaj här, men eftersom jag var så jäkla trött så gick jag o la mig...men lyckades inte somna förrän 4 imorse!! Hade en väldig lust o vrida nacken av ett par personer på grund av att jag inte kunde sova=P..men men så är det... Tror jag ska lägga mig o sova en liten stund till nu, så man orkar med kvällen...

Inga kommentarer: