söndag 20 juli 2008

Weekend..

Sommar kombinerat med att jag är hemma i Hudik gör tyvärr att bloggandet blir lidande...men jag ska bättra mig lite o inte göra såna uppehåll som det varit nu...
Helgen lite kort: I fredags var jag ute o gick, råkade komma mitt i ett spöregn med åska o blixtrar..såg ut som en blöt fläck då jag kom hem...
Så här snygg blir man efter spöregn..lagomt less kan jag lova..=/
På kvällen var jag ut o käkade med Oskar, Lenis, Martin, Bergarn o Macke på Radjo's...riktigt trevligt o mycket god mat!! Fortsatte sedan till Magnus där vi satt o förfestade lite innan vi drog ner för att se Dr.Alban..haha, kan inte påstå att han är en favorit..men det var ju lite kult o se honom live ändå=P...

Jhonny boy in action på Dr.Alban...det enda kortet som gick o använda av alla jag knäppte..=(

Var lite off i början av kvällen, men det blev en riktigt bra kväll ändå....på natten fick vi lite oväntat besök i sängen av två fyllbultar..haha..men de lämnade oss i fred till slut..=)
Igår fick jag tyvärr dåligt besked då Elin kom o hämtade mig i stan...Kissan vår minsta lilla katt, som varit borta i två dagar, har dött!!='( Jag o Elin grät ikapp i bilen hem...man blir ju så himla fäst vid djur o allra helst katter!! Saknar dig lilla skruttis...

Det enda kort jag har på våran lilla skruttis...='(

Igår kväll gick jag o Oskar på bio...Hancock blev det, klart sevärd men kanske inte den bästa filmen...

Idag har jag varit onormalt lat o slö..o ska lägga mig tidigt ikväll..i morron börjar allvaret..jobb 07.00-16.00 i en månad framåt....=/=)

Inga kommentarer: