torsdag 31 juli 2008

VAAAARMT!!

Förstå vad varmt det är o stå inne i en fabrik utan luftkonditionering o spika då det är dryga 24 grader varmt ute!!!! FY FAN!! Idag åkte jag på migrän o fick åka hem tidigt från jobbet..=( La mig o sov i ca fyra timmar så blev jag bättre...

Igår var Yvette o Chino o Nemo här..vi planerade lite inför hennes stundande bröllop...o vi hoppade studsmatta, vilket båda ungarna gillade starkt...=)

Fick tag på några bilder sen helgen..så jag lägger ut dom oxo....
Vet ni en sak...? Snart är det helg=)!!!
"Festivalområdet" i helgen..
Oskar t.h o Mackan t.v...förfest hos Mangan...
Lite osäker om det är Engmans Kapell eller Smalare än Thord som spelar..men kul var det iaf...
Annso jag o Lindis på fredagen...nykter o städad, vilket jag tyvärr inte var på lördagen..=P

Inga kommentarer: