tisdag 1 juli 2008

Familjetid..

Blev ingen städning idag, men promenad blev det..ca 5km, alltid något..=) Sedan for jag o mamma till syster yster o hälsade på henne i hennes nya hus som hon ska renovera...for efter det vidare till mormor...Emma, min systerdotter följde oxo med dit..riktigt kul att träffa allihop, är lite dålig på det där att hålla kontakten med familjen..vilket jag skäms väldigt mycket över!!



En liten skymt av systers hus o även henne själv..men hon tycker inte om att vara med på kort..=P hon har precis rivit ut hela köket om ni undrar över bråtet i bakgrunden..
Sån här fin utsikt är det hemma hos henne..=)
..o välkommen till min mormor o Sven Olof..(har aldrig kallat honom låtsasmorfar..eller morfar, trots att han är den enda morfar jag haft..)Världens sötaste syskondotter Emma..
Mormors nyfikna lilla kisse..
O här är min underbara mormor..=)
O min underbara "låtsasmorfar"..så nu har jag kallat honom det...knäppt det känns..hmm ja ja..
Nu ska jag ta o krypa i säng....god natt på er därute i sommarnatten...

Inga kommentarer: