onsdag 2 juli 2008

Du ska inte tro det blir sooommar..

Dagen i korthet:
Vaknar, äter frukost (yoghurt med nyttiga flingor..känns viktigt o tillägga nyttiga =P)..viker tvätt, skurar duschen(mot att få låna bilen till Norrtälje till helgen)...kl.13.00 lunch med de två brunbrända systrarna Haglund...sedan hem o lade mig o solade på studsmattan nån timme...gick sedan ut o gick med stavar i 3 km...känns ynkligt att det inte blev mer..men men..
Så..där var min dag..ooootrooooligt spännande va??=p Nej inte direkt..men ändå en trevlig dag...
Ikväll var det tänkt att jag skulle gå ut på Tre Bockar med Elin o Erik, men det verkar som att det blir inställt...Elin är lite slut efter att ha varit på läger med Frida som hon är personlig assistent åt, hon har rettes syndrom..(ingen aning hur man skriver det..=/) Tycker hon är skitduktig som klarar av det jobbet..det är verkligen inget för mig...

Hmm..vad ska man då hitta på en onsdagkväll som denna..solig o grann...nu har jag spring i benen kan jag lova...

Inga kommentarer: