tisdag 29 juli 2008

Long time gone....

Helgen var helt underbar måste jag säga..Hudik kalaset var väl kanske inte riktgit värt pengarna..360 för två dagar, men det var riktigt kul ändå..träffade en hel del folk som det var ett tag sen jag träffa...bla Noomi som jag gick i skolan med från ettan upp till nian...riktigt kul o träffa henne kan jag lova!!=D Blev tyvärr lite för fulli lördags, lite dåligt beräknat med vindrickandet med tanke på hur trött jag varit efter att ha jobbat hela veckan....men men , det kan hända även den bästa..=P
Låg i solen både lördag o söndag..söndagen spenderades ute på Hölick med Oskar, Linda, Koffe, Bergarn o Macke...lyckades bränna framsidan lite på lördag o tog därför den andra sidan på söndagen...=(
Har haft problem med internet hemma, därför jag inte bloggat något...o har tyvärr inga bilder sen i helgen..skärpning Cathis!!
Nu sitter jag hos min goding o ska kolla in en av de bästa filmer jag sett...Crash....grym film..har ni inte sett den.....NI MÅSTE!!!

Inga kommentarer: