måndag 7 juli 2008

Jo men visst..

Tillbaka i Nortan nu..kom hit vid oo.30 i natt...var nära o somna flera ggr efter vägen slirade ut på vägkanten några ggr..farligt farligt!! Dumt o åka så sent efter att man varit ute o festa dagen före...men men, allt gick ju bra!!=)

Det var dubbla känslor då jag kom in i lägenheten eftersom jag lämnade den i ett katastrofstadie!! Men skönt ändå....men vaknade idag med lite sämre känslor....magsjuka!!!! Vad i helvete...finns det en sjukdom jag hatar så är det verkligen magsjuka!! Har varit sängliggande hela dagen....o blev ju tvingad att sjukanmäla mig såklart....=(

Men nu till lite roligare saker..lördagen spenderades i Sundsvall på Gatufesten..precis som jag ville!!=) Hade riktigt trevligt, trots att vi satt mest i öltältet o drack o surrade..men det var öltältet framme vid scenen så det var rätt perfekt!!

Det blev en hel del dricka för min del, men jag var inte den enda som tur var...men mitt alkoholintag resulterade i att jag provade o snusa (moget Cathis!!)..jag åkte karusell (jag är ruskigt farträdd, men karusellen var som tur rätt löjlig) Mina nya rosa pumps gick sönder..vilket inte var mitt fel, jag bara gick helt vanligt o snubblade till lite o hörde ett "ritch" o mina skor sprack på innersidan..!!Är SÅÅÅÅÅÅ jäkla irriterad nu...har ju inget kvitto kvar heller!!=(

Lite bilder..som vanligt så börjar dom i slutet av kvällen...=P

Många kramar under kvällen..här mellan Kent Lena o Jhonny...

Jag o min underbara lilla sessa Annso..=)

En del pussar blev det ju oxo..=)
Hellacopters spelade..
..o var riktigt bra!!
..ja sa ju att det pussades..
Lenis o hennes kära Martin..
Vi festade i bilen på väg upp..
Sofi Fahrman med Sofis Mode var på plats o vi tjejer blev uppslussade dit..herregud, vilken stockholmska tjejen pratar!! Det är inte riktigt min grej det där, visst jag älskar mode..men kör lite min egen grej, tycker det är skittråkigt med alla små modedockor som ser exakt likadana ut....
Jhonny o Lenis..
Annso o Jhonny..

Träffade såklart herr Snell oxo..men glömde av någon anledning av att knäppa bilder efter det..=P Vet inte riktigt hur mycket jag ska säga..men jag kan säga att jag är jätteglad nu!!=D






Inga kommentarer: