onsdag 4 juni 2008

Skatteåterbäringen e här!!!

Jajjemän...helt oförberedd var jag då jag ringde telefonbanken o fick höra mitt saldo...YES skattepengarna har kommit!!Wiheee!!
Hade en rätt skön dag i skolan idag...redovisningar av kapitel vi läst..vilket gick helt ok..sedan träffade vi vår ev nya lärare/projektledare vilket gjorde att allt känns mycket mer positivt om man ser framåt i utbildningen!!Kanke får lite mer struktur nu, vilket kan behövas!!
Har även pratat med ForsaTrä hemma ( som inte heter det längre, men jag minns inte deras nya namn) o jag ska jobba där en månad i sommar..från 21 juli t o m 15 augusti.....det har strulat ihop sig en del för mig personligen o i o med att jag inte mår bra, så väljer jag att åka hem o jobba hemma..hoppas på att det löser sig med Flygis till hösten ändå..det lät inte helt omöjligt!!
Tror jag ska slumra en stund nu, sen blir det tvättdags o kvällspromenad...

Inga kommentarer: