söndag 8 juni 2008

En blond liten rospigg..=)

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad måste jag säga...vi satt hos Liselotte först o grundade lite med henne o hennes kompisar...sen tog vi cyklarna upp till Twin Club's område, som tur är fick vi gratisbiljetter av en kompis till Liselotte (som vi dessutom fick gratis med=D) Om ni undrar vilka vi var..så var det jag o Marre..=)
Det var grymt mycket folk däruppe o bra band som spelade, träffade många trevliga människor o det blev en hel del öldrickande..=O Jag som aldrig dricker öl!!Hahaha.. Träffade bara en hemifrån..Björne, lika borta som alltid..haha, några braj för mycket där..hahaha
Det blir inga bilder nu..det krånglar med mobilen så det funkar inte just nu..får bli vid senare tillfälle..
Gick o la mig vid halv sex i morse, så lite sliten är man allt..=/ Men lyckades iaf ta mig ut i solen i några timmar idag ändå...upptäckte nu att det var några fler som festa till det igår..myggorna!! Har fullt med bett överallt..gaaaahw!!

Inga kommentarer: