torsdag 26 juni 2008

Mitt adjö till denna värld..

Kom o tänka på en av mina absoluta favoritfilmer idag..Meet joe Black...helt underbar film, det är så att det gör ont i hjärtat av att se den...visst kan kännas något långdragen med alla fioler(som Linda påpekade för mig=P) men alltigenom sååå fiiin!! Ja, jag är en tönt..=p
En sak till jag älskar med denna film är låten i slutet..eller ja, det är två låtar som är sammanflätade egentligen...det här kommer att låta lite makabert..(men jag är inte så nere som den här tanken kanske påskiner, utan det är något som jag kom o tänka på då Andreas dog) Jag vill att de här låtarna ska spelas på min begravning...Ja ok..jag bröt lite mot mitt löfte jag gjorde om att inte skriva om mig själv..men så, nu är det slut...

Så här är han..Israel Kamakawiwo'ole tur att jag slipper säga hans namn..det känns som en omöjlighet..=S

Inga kommentarer: