onsdag 18 juni 2008

Är vi i mitten av sommaren nu eller????

Idag hade vi åter ett studiebesök..Visma här i Norrtälje som håller på butiksdata bla...Marre ringde mig 07.40 som tur var, annars hade jag sovit över igen!!(jag lyckas liksom inte ta mig upp på mornarna längre, hör liksom inte klockan=/) Var nära o somna på besöket oxo..vilket känns hemskt, för så tråkigt var det faktiskt inte...=P

Gick lite på stan efteråt, köpte lite alkohol inför midsommarhelgen o hittade även ett brett neonrosa skärp på barnavdelningen på Kapp Ahl..Weeeih!=)

Nu måste jag plocka ihop lite i lyan o även packa inför hemresan i helgen..åker ju i morrn...Å vad fan ska man ha på sig i helgen då??????? GAAAAHHHW!!

Å jag ska plugga oxo..i morrn blir det tenta!!!!IIIIIIHHHHH!! Sista dagen på första året i morrn..känns skönt men lite vemodigt..det har gått så fort...men men , det återkommer jag om senare..nu är det packning som gäller...

Inga kommentarer: