söndag 29 juni 2008

Mid Sweden Nats..

Hemma hos pappa..mitt barndomshem..

Då är man hemma i kära lilla Rumsta igen..älskar att komma hem hit på sommaren då allt är grönt o fint( jag älskar det alltid annars oxo så klart..men desto mer nu..)..jag är ju en riktig liten bondjänta ändå..älskar att vara "på landet" som sörlänningarna brukar säga..


Igår då jag kom hem vid 21tiden så for jag med Elin till Gnarp..det hade varit cruising där o sen var det fest med öltält o band( Small Town Pimps..riktigt bra!!) som spelade..Erik var där oxo o brorsan o några av hans kompisar.. Jag var nykter o körde..kom hem halv fyra i natt, då hade jag varit vaken 22 timmar i sträck..det känns idag kan jag lova!!

Jag knäppte fler kort..men de blev för mörka..Elin knäppte en del kort med sin kamera..men dom kommer upp senare för hon är bortrest...

Världens sötaste PluppElin i sin pinup lugg..

Bandet..jag vill ha en kille som spelar ståbas, det är bland det sexigaste instrument jag vet..=P


2 kommentarer:

Anonym sa...

Duger inte gittaristen?
KP

Unknown sa...

Klart han gör det ;) Jag sa att det var ståbasen som var sexig..