lördag 21 juni 2008

En Midsommarnatts dröm..

Efter mycket om o men igår..( sliten efter torsdagen o utan bil) så kom jag väg till Nianfors för att fira midsommar..då jag kom dit så var det full fart på allihop..det åktes vattenskidor, wakeboard o ring, varpå jag o de andra tjejerna blev helt neddränkta av herr Oskar Snell..inte så snäll då..=P
Vi var ute på offroad åkning på en äng med Linda o Koffes nya bil=P...grillade go mat...det spelades fotboll o vi tjejer snodde båten av grabbarna o var ute o rodde..
Jag höll mig nykter hela kvällen för att orka med dagens festligheter..jag orkar inte tredagars...!! En riktigt lyckad midsommar blev det med bra sällskap o bra väder..solen skiner alltid i Nianfors=DBilder kommer då jag är hemma i Nortan igen..då även bilderna från torsdagskvällen..o ikväll förstås...
Idag har jag varit ute o gått ca sex kilometer,sköntattman var nykter igår...nu ska jag lägga upp håret på spolar så det går o få till en frisyr ikväll...

Inga kommentarer: