tisdag 24 juni 2008

Helgen i bilder..

Lite energiintag på Kebebhouse innan lördagskvällen..
Vi börjar bakifrån med lördagen...jag o Anton på dansgolvet..
Jag o Charlie..
En mindre lyckad bild av Anton, Linda o Charlie..
Över till fredagen o midsommar i Nianfors..helt underbart väder=D
Bergarn o Oskar..
Myspys under pokern..=P Bergarn o Dennis..
Boys will be boys..det blev fotboll under kvällen..
Jag o tjejerna snodde båten av killarna o rodde ut på sjön..helt underbart..=D Lena ror...man ser ryggen av Camilla..
En bild säger mer än tusen ord..
Linda o världens gulligaste Chino..
Dinnertime...Jhonny, Annso, Jonte, Oskar o Dennis...
Martin, Bergarn, Yvette o Nemo o Oskar...
Världens goaste..=)
Lindis, Lenis, Annso o Anna...
Far o son=)..Fahri o Chino...
Oskar glänste på wakeboard...o dränkte oss sedan..=P
Puss på de..Chino o Lenis..
Annso o Nemo..
Mohlin...
Det fanns ingen tydlig väg..så Linda o jag ga oss ut på en äng med Oskar i täten för att hitta vägen...blommorna räckte upp til fönstren...men det gick bra iaf..=D
O då är vi framme vid torsdagen...här är jag o Erik...
..fråga inte...=P
Pluppelin i full fart..
..något dragen framåt småtimmarna..
Japp...så nu har ni sett min helg i några bilder..finns ju massor mer..men detta får räcka...=)






Inga kommentarer: