söndag 15 juni 2008

Vad annars..

Hej hallå därute i sommarnatten...natt känns fel o säga i o med att det är typ lika ljust som mitt på dan nu..=/
Jag o Marre hade lite tråkigt ikväll efter fotbollen o eftersom det är hennes sista helg här på två o en halv månad så passade vi på att gå ut...o det visade sig bli riktigt kul=) Träffade några roliga människor jag inte träffat på länge=)...o även Lianda o Evve..men Lianda ver i ett stadie bortom oss andra=P...
Har dansat riktigt mycket så mitt plattade hår ser nu ut som jag precis permanentat mig..haha..men men så är det...
Blev kidnappad nu på vägen hem oxo..haha...David hade haft föedelsedagsfirande i källaren på sjuan..så han var kvar där nere o drog me mig ner dit oxo..träffade hans syster o några till..men jag vet inte om jag är gammal eller bara för nykter, men jag pallade ingen efterfest..=/
Nej, nu ska jag krypa i säng..hörs i morrn..

Inga kommentarer: