tisdag 24 juni 2008

Bara, bara, vara vänner..

Jag hade inte tänkt skriva om det här..men jag känner att jag måste få ut lite tankar ändå...
Jag fick höra något den här helgen som gjorde väldigt ont...jag trodde inte jag skulle reagera så hårt som jag gjorde...men tydligen tycker jag om han mer än jag trodde..=/
Han talar om för mig att han tänker på mig varje dag o att han inte kan beskriva hur mycket han tycker om mig..o jag känner exakt lika för honom...men så kommer bomben.."om jag ändå kunde bli kär i dig..." Vad?? Jag tror luften gick ur mig o att mitt hjärta hoppade ett slag just då jag hörde dom orden...Jag frågade vad han menade o han sa att han tyckte att vi borde vara klockrena för varann o han har funderat varför han inte blir kär i mig...men det händer liksom inte..Om han kunde få välja vem han skulle bli kär i så vore jag lätt den rätta...
Här har jag fått höra att jag inte borde göra något med honom för att jag skulle säkert såra honom...HA! Om han inte vill ha mig då?? Det var det ingen som tänkte på...men så är det..
Det känns som att jag gjort en hel del dumma grejer som sabbat detta innan det ens blivit något..eller oxo är det bara så att vi inte ska vara något mer än vänner...o det är väl egentligen inte så bara det heller o inget har ju förändrats på den fronten...
Jag kan inte göra något åt någons känslor.....
Men jag hade kunnat slagit vad om att det fanns nånting mer än så mellan oss....

Inga kommentarer: