onsdag 24 december 2008

Cat in the hat..önskar GOD JUL!!

Nu var det några dagar sen jag skrev något...är nu hemma i Hudik sen i lördags...
Vad har hänt då..hmm..

Jo Doris har fått ett nytt hem..hon har blivit norrlänning o bor numera hos mamma...=)

Jag har kikat på film..Love Actually som är en av de sötaste filmer jag vet=),











Taken var en skitbra film som brorsan hade...skönt o se att man gör en Hollywood film som berör ämnet trafficking eftesom det är ett så pass stort problem...






Sen har jag även kollat in den senaste Bond rullen..Quantum of Solace..riktigt bra den med faktiskt...
Jag har gjort julgodis, rocky road blev det..mums...


Jag har även klippt mig o färgat håret...bild på det kommer om nån dag,..=P
O såklart har jag sprungit runt i julhandeln o handlat lite klappar....men nu är det äntligen julafton o hysterin är över nu är det nyår nästa!!=)

lite såhär känner jag mig..men idag är det Julafton...jag önskar alla därute en riktigt GOD JUL!! Hoppas ni får en underbar dag med släkt o vänner....o jag riktar en tanke till alla som inte har någon att dela denna dag med o önskar jag kunde göra något för er...

Inga kommentarer: