onsdag 3 december 2008

Examination..




Idag hade vi examination i arbetsrätt...som har varit mycket roligare än vad det kanske låter...=P Vi fick några uppgifter man skulle lösa i grupp utefter de lagar vi gått igenom o det var inte alls så svårt som man trodde det skulle vara..skönt det=)..
Sedan efter det så for vi tjejer ner på stan o käkade lunch på en restaurang som heter På G...riktigt trevligt var det, det var ett tag sen alla vi sex tjejer gjorde nåt sånt tillsammans...
Pratade med mina lärare oxo o det låter som att det går att fixa om jag skulle få jobbet på Carlings...=) Sen hände en till grej, de ringde från en Carlingsbutik inne i Sthlm som jag oxo slängt in en ansökan till o jag ska träffa butikschefen i morrn efter att jag jobbat i Täby...det här jobbet gäller ett mamma vik....men det skulle vara kul i o med att jag skulle kunna bo kvar i Norrtälje...får jag det i Uppsala så måste jag nog flytta dit, vilket i o för sig inte vore så hemskt...


Ja ja..det löser sig..jag har ju inte fått något av jobben precis så...
God natt, nu är det dags för sängen...jobb i morgon...=)

Inga kommentarer: