fredag 19 december 2008

Dagens..

En liten sammanfattning av en lång o händelselös dag..
Dagens:
-Tillstånd, ont i huvet, sov dåligt i natt igen o hemma från jobbet även idag med feber..
-Frukost, en kopp med yoghurt..
-Klurigaste, packa inför jul o nyår..
-Gulligaste sms, "ville bara ringa för o se hur du mår o för att höra din röst"..
-Gladaste, tror bestämt jag ser lite slankare ut över magen=)..
-Jobbigaste, städa, gå o handla..Man vill ju bli ompysslad då man inte mår bra...=(
-Julkänsla, slog in paketet o skrev rim till det...undra vem som blir min secret Santa??
-Mest deprimerande, mitt ansikte i spegeln, blek o mörka ringar under ögonen..usch!!

Så nu ska jag försöka ta mig till Flygis o handla lite, kan ju inte ha en fredagkväll utan något gott...=P Jag mår dåligt, jag förtjänar något gott då har jag bestämt!!

Inga kommentarer: