måndag 29 december 2008

Dåliga uppdateringar...

Har uppdaterat väldigt dåligt på sistone, har till o med fått lite klagomål från kompisar..haha, jag blir lika paff varje gång jag hör att någon läser min blogg o lika glad förstås!!!=)...men det har liksom varit en massa annat nu när jag är här hemma i Hudik...så det har kommit lite efter....
Just nu sitter jag o är bedövad i halva ansiktet, var till tandläkaren i morse o lagade en trasig tand...tur att det finns tandförsäkringar så att man slipper betala multum!!=) Men känner mig lite deformerad nu måste jag säga, får liksom känna efter hela tiden om jag dreglar något..haha
Gick en sväng på stan sen o köpte lite småtto gott till nyår, men glömde bort o gå på Systemet!! Helt otroligt, jag tänkte på det då jag gick till bilen men det flög ur huvet helt!! Ja ja, får fixa det senare eller i morron innan vi åker till Hassela för att fira nyår...
Dom ringde från Carlings i Uppsala idag oxo jag ska dit på en andra intervju på onsdag den sjunde januari...mina planer gick lite i stöpet då, men jag får vl se till o pallra mig dit på nå vänster...vet inte ens vart butiken vi ska träffas i ligger..haha...Cathis ute på nya äventyr!!
Ska lägga in lite bilder sen på ett linne som jag sytt som jag ska ha på nyår, lite bilder sen lördagskvällen o självklart en bild på min nya mobil som jag blev tvungen o skaffa mig!! =)
Nu ska jag åka o hämta farsgubben på jobbet...

Inga kommentarer: