lördag 27 december 2008

Yr i luvan...

Ja men god morgon..eller god förmiddag..något av dom iaf...

I går kväll var jag hos Lena med Linda o kikade lite på tv..bland annat Mickey Blue Eyes..ni vet den där gamla filmen med Hugh Grant...sjuk rolig iaf är den=)

Sedan for jag ner på stan o träffade Robban en kort sväng innan jag for hem...jag ska lägga in nån bild på honom så ni vet vem jag skriver om, men inte än....=P Jag vet inte riktigt vad som händer, men något är det o jag tar det lugnt o låter det bli vad det blir...Jag försöker lägga ner tankarna på omöjliga förhållanden o satsa på något som kanske kan bli istället...o han är ju verkligen bara för go!!=)

Hade värdens konstigaste dröm i natt...drömde bla att jag var jagad av en kille som försökte ha ihjäl mig o jag fick tag på en pistol o sköt honom flera gånger, men det visade sig att pistolen var laddad med pennor =0??!! Så han dog inte...jag sprang ifrån honom iaf o in till mina grannar här i Rumsta o försökte få hjälp, då helt plötsligt var jag på en stor båt, typ färja o irrade runt o försökte slippa undan denna kille o min mamma o hennes kollegor dök upp o skulle ha nå samtal med oss o gå igenom vad som egentligen hänt...(min mamma är soc sekreterare, men här gjorde hon en roll mer som polis..??!!)

Sen helt plötsligt ligger jag i en säng o sover med den här killen o han visar sig vara ett ex till mig, som jag absolut inte har något agg emot i verkligheten, så jag förstår inte alls varför jag skulle skjuta stackarn i drömmen?? men vi var typ vänner då iaf, eller mer än vänner o vi försökte komma på en bra story till varför jag skjutit honom.....

Jag vet jag drömmer störda drömmar.....jag befann mig oxo i ett bibliotek med en massa skor o kläder istället för böcker, där jag försökte komma undan någon...

Hmm....undrar vad man skulle kunna tyda av den här drömmen?? Att jag har psykiska problem kanske..hahaha...men det verkar ju som att jag är lite paranoid, eller att jag har svårt att släppa någon nära kanske???? Haha, hobbypsykologen har talat....

Nej, nu är det nog med detta, ska in till stan nu o träffa Kicki o lilla Lilly för första gången...=) Har köpt en liten present till henne oxo...hoppas hon gillar den...eller vad säger jag, hon förstår väl knappt vad det är nu..haha men senare kanske...

Nu är det slutsvamlat...ha en bra lördag..det tänker iaf jag ha!!

Inga kommentarer: