fredag 26 december 2008

Juldagsyra..

Igår blev det utgång med förfest hemma hos Lindis o Koffe...hade riktigt kul, men fick i mig lite för mycket att dricka tyvärr!! Att jag aldrig lär mig!!=/ Jag hade ju inte ätit så mycket heller på dan o då är det desto sämre o hälla i sig en halv tetra med vin...usch..bakis ångesten är på topp idag kan jag lova!!
Min telefon fick oxo sig en liten skvätt då det var någon som la ner den i ett glas med alkohol i...hör lite dåligt i den nu o den stänger av sig själv, så nu måste jag verkligen skaffa mig en ny!!
Annars då som hände igår...jag var tack o lov bara ute nån timma, men hann tyvärr med lite för mycket på den tiden...jag träffade på Robban som planerat, som var något lugnare än mig så jag gav han lite underhållning med en liten dansshow..jag hatar mig själv då jag är i det stadiet då jag tror jag är nån form av dancing queen..jag lyckades ramla på dansgolvet, jag drog av stackaren hans skjorta...o jag har hört det ryktas om att jag även flashade min överdel....suck!! Ja ja, man sk aju bjuda på sig själv eller hur?? Hahaha..som Robban sa det är Juldan en gång per år...sen önskar jag att jag kunde hålla mig till att bli såhär full bara en gång om året, men så är ju tyvärr inte fallet...
Här kommer lite bilder ifrån förfesten iaf...

Fina grabbar..

..eh..hårda grabbar??

Här ser ni lite av min nya frisyr..o ja pratar med världens finaste Sessa=)
Vi igen..vi hade roligar än vad det ser ut..haha..mitt halsband är förresten 7,5 meter långt haha..det är egentligen till att hänga i granen o så..=P
Koffe o Lindis..finaste jag vet=)

Inga kommentarer: