måndag 29 december 2008

Mix of pics....

Här kommer alltså lite bilder från då jag kom hem, lite julklappar osv....


Här är linnet jag sytt till nyår...började på lördagen då jag kom hem o blev klar på söndagen...snabbt jobbat va??=P Datorn krånglade lite med mig o jag lyckades inte vrida bilden tyvärr..men ni ser hur det ser ut iaf...det är lite veckat fram vid bysten...
Sen här ser ni dragkedjan bak i ryggen...måste ju ha lite glitter om det är nyår eller hur???=P Nu ska jag bara hitta någon bra underdel o ha till, kan ju inte gärna gå med rumpan bar eller hur??haha...

Trots att vi inte skulle köpa några julklappar till varann i år, så lyckades jag få ett par stycken iaf..o glad är jag för det=)...Dom här snygga skorna fick jag av Lindis, hon hade hittat dom för jättelängesen o tänkt på mig då hon såg dom...Jag skrek rätt ut av förtjusning då jag såg dom kan jag lova!! Hur gulligt!!
De här fick jag av mamma o LG(hennes karl)...har alltid önskat mig ett par svarta lovikavantar o nu fick jag mig ett par äntligen...o sen fick jag en plånbok, vilket var på tiden, min gamla gick inte o vika ihop ens pga alla kvitton o rensade jag ut den så ramla alla kort o pengar ut...

Här är vad jag fick av min secret santa som visade sig vara Elins mamma Carina (hela hennes familj firade jul med oss i år)...fick ven ett presentkort på Indiska på 100 kronor...underbart, nu kan jag riktigt leka o ha kul med sminkningen innan jag går ut..=)
Dom här roliga böckerna fick jag oxo av mamma o LG..jag brukar ju ränna runt lite på loppisar o även sitta o glo på tradera.com, så det kan vara rätt bra med den här lilla boken t.v, den andra tror jag är riktigt rolig har inte bläddrat i den ännu, men den ser riktigt rolig ut...Intellegent jag lät där då..hmm ja ja..Å vad är detta då?? Jo brorsan o Elin köpte Guitar Hero World Tour som julklapp till sig själva..så vi har suttit o lirat gura o trummor en hel del..o kul har det varit!!=)I lördags så satt vi först o spela just GH World Tour, men förflyttade oss sedan till köket o spelade "Med andra ord"..riktigt roligt spel o ännu roligare blir det med lite dricka i struparna..hahaha...Tyckte den här bilden var lite tuff, man ser liksom igenom Tias arm på nå vis..o där ser ni Johan o "Pucko"..(jo han kallas faktiskt för det, ingen aning varför...han är inte särskilt dum precis..hmm)
Kims underbara vovve Diesel fick oxo vara med på ett hörn...han blev väldigt förtjust i Elins gips...så himla söööööt!!=)
Emelie (Elins lillasyster), Kim (deras kusin) o Elin så klart...O här har ni vad jag handlade idag...lite smått o gott som sagt...underkläderna är väl inte nödväntigtvis till nyår, men jag kände att jag förtjänade dom...fina va???=)

Inga kommentarer: