tisdag 16 december 2008

Migränattack....

Hallå alla nattfjärilar...har lite svårt att sova just nu....=/
Var ut o gick en promenad me Marre, sen började jag få en sån fruktansvärd huvudvärk, så jag gick o la mig vid åtta typ.....Vaknade sedan vid elva o har inte kunnat somna om..=( Mitt huvud värker o dunkar som jag vet inte vad...antar att jag har migrän...det suger iaf...=(
Hoppas att jag lyckas sova något, ska ju jobba i morrn är det tänkt....
Fick en glad nyhet idag förresten, mamma kommer ner på lördag o hämtar lilla Doris=), så då hoppas jag att hitta ett hem åt henne då jag är hemma... Var lite orolig där ett tag, vad som skulle bli av henne eftersom jag inte kan ha henne kvar här...men nu verkar det lösa sig iaf=)...
Lite tråkigt att inte jag oxo kan åka med hem på lördag måste jag säga...=( Men men så är det....
Nej, nu ska jag ta o lägga mig o försöka sova igen..just nu rinner det tårar ur mina ögon o det är inte pga att jag är ledsen utan pga mitt huvud.....
Hoppas ni har en bättre natt än vad jag har...

Inga kommentarer: