måndag 1 december 2008

Lördagen...

I lördags var jag då på julmarknaden på Skansen...lite trist väder bara..=(
Mamma o hennes karl Lars-Göran hade kommit till Sthlm så vi gjorde följe på Skansen..
..en gullig farbror stod o sålde små glastomtar..gillade verkligen hans kläder..ser lite ut som en vit tomte...=)
Fick lite ont i magen då jag såg den här lilla kraken..han gick där alldeles själv i kylan o lyssnade på allt oväsen...usch, ville bara hålla om o värma ju..=/
Éfter SKansen gick vi på Nordiska Museet..käkade världens goaste lunch, sedan kikade vi på denna utställning bla..
Klänningarna är gjorda i papper...helt otroligt!!
...det var en modell från olika årtionden...
Otroligt vackra!!
Det var en riktigt trevlig dag trots grått o trist väder...men jag lyckades tyvärr tappa mitt busskort..700 spänn åt helvete!!=( Men men...jag träffade iaf Marre på T-Centralen o for vidare till Karin i Täby...

Inga kommentarer: