lördag 13 december 2008

Dear Santa..

I år är första gången vi inte kommer att byta julklappar på traditionellt sett..hemma hos pappa kör vi lottning..typ secret santa..o hos mamma tror jag att det blir högst en klapp var...det är väl så det är att växa upp antar jag....Men skulle jag få önksa mig några saker så kanske det skulle bli dessa som jag såg i TäbyC idag innan jag började jobba...
Den här fina receptboken, där man kan samla sina egna recept till läckra middagar eller varför inte desserter..

..den är dessutom fylld av fina bilder i sann femtiotalstil=)...
Hittade den på Design Torget för 250 kronor..underbar!!=)
Eller varför inte en kalaender fylld med vackra pinupflickor...
...kolla bara...
Skulle man inte kunna dö för nå liknande??? Också från Design Torget för 150 kr...måste bara ha!!
Sedan hittade jag lite kläder...denna underbara väst...skulle sitta som en smäck på mig tror jag..=)
..eller den här lilla koftan..så fiiiin!!
Det här fodralet skulle inte heller sitta helt fel...
...o ja menar kallas man Cat, bör man väl ha en cat på tröjan oxo eller hur???=P Alla dessa plagg hittar ni på HM DIVIDED....underbar affär!!
Nu ska jag ta o knoppa...sov sött!!

Inga kommentarer: