torsdag 11 december 2008

ZIGI.....

Idag såg jag ut som jag vet inte vad i håret...la mig direkt efter duschen igårkväll o lägga sig med blött hår är ingen bra idé...=/ Så idag kör jag en liten zigenarlook......är så jäkla trött, har ont i kroppen o huvudet...vill bara stanna hemma o sova...usch!!
Drömde om någon i natt..denna någon finns i min närhet o jag har kommit att tycka om honom rätt mycket....har inte tänkt på honom riktigt såhär, men egentligen är det inte så konstigt för vi är nästan som själsfränder på sätt o vis..... Men jag vet inte jag hur det skulle gå om det blev allvar.....??? Men han betyder mycket för mig o jag är glad att han finns i mitt liv...
Nu ska den här lilla zigenaren försöka dra sig ner till bussen snart...
Hmm...
....kanske..
.....jo jag kör på att vara zigenare idag...=P


Ha en bra dag...
over and out...Katitzi...

Inga kommentarer: