fredag 5 december 2008

Jahapp..

Igår jobbade jag på dan mellan 10-15..det gick jättebra..efter det var det dags för en jobbintervju för Carlings i Ringen i Sthlm...jag tror det gick bra, men man kan ju inte vara helt säker...
Sedan efter det så jobbade jag lite för en kompis med en grej som jag brukar göra ibland...skönt med lite extrapengar...=) Sen när man har riktigt trevligt sällskap, så är det inte så farligt o jobba...=)
Ikväll ska vi till Liselotte för att dricka lite glögg o äta lussebullar o pepparkakor....=)..o självklart blir det lite tjitt tjatt oxo..=) Hade tänkt dricka starkglögg, men ska jobba i morron på Indiska...så det är nog ingen bra idé...är inte så jätteförtjust i starkglögg heller så det gör inte så mycket...
Nu ska jag nog hoppa in i duschen..
Ha en underbar fredagkväll....o glöm inte bort att kika på IDOL...undra vem som kommer att stå i finalen...Kevin känns ju självklar, men vem vet???

Inga kommentarer: