onsdag 3 december 2008

Klockor som ringer..

Det gick jättebra o jobba igår o även intervjun kändes som att den gick bra!!=) Jag fick me mig snälla Marre, som fick vara mina ögon i mörkret så jag skulle hitta fram i Uppsala...=)
Det blev inge rockabilly inspirerad outfit, utan tog lite softare kläder...men det verkar ha gått hem...det låter som att jag kommer att få komma på en andra intervju o träffa Sverigechefen...ihhhh!! Måste bara kolla om det ska gå olösa på nå sätt med utbildningen, vill ju inte gärna avbryta utbildningen innan jag är klar....=/Hmmm...
Men iaf, kollar på The Voice nu på morron, som jag alltid gör...Rednex var där o sjöng en liten cover på en Dolly låt...en liten jullåt..."With bells on"..Jag gillar verkligen country ibland...=)Den var riktigt bra med dom, men hittade inget klipp med dom så jag lägger in originalet med Dolly o Kenny Rogers....

Inga kommentarer: