fredag 2 januari 2009

Happy New Year...


Här kommer mitt nyårsfirande i bilder....
"Jhonny Bråttom" var i full fart redan från början..=)
Så här såg jag ut dagen till ära...Annso kallade mig för sin lilla pinuppa=)..

Lindis o jag...=)

Efter att grabbarna spenderat större delen av dagen i badhuset så var Jhonny ännu mer på gång..haha..

Finaste Lindis...
När vi skulle fixa middagen så märkte vi att det inte fanns någon elvisp, så vi fick vispa grädden till efterrätten för hand..=/Något drygt..
Fina flickor fixar middag..Lenis o Cissi
Cissi, jag o Lena...gillar min min...NOT!!Hahaha
Annso såg ut som en liten discokula...så fin!=)
Grabbarna..Jhonny boy o Koffmeister..
Jag o Lenis..=)
Cissi var riktigt fin i sin spetsklänning=)
Förrätten sreverad..toast skagen, supergott!! Stugan var ju som sagt inte så välutrustad, så det blev en kastrull till salladen o Cissi o Billy fick äta med sked istället för gafflar..=P Men man tager vad man haver...
Cissi spanar in sin grabb...ser ut som hon vill äta upp honom på plats..hihi..
Lenis o Billy var fina o på riktigt bra humör..
Jhonny som Rambo nånstans i nyårsnatten..ser riktigt farlig ut..haha
Are you talking to me???
Ett riktigt härligt nyår blev det..hoppas att alla ni haft det lika bra som vi hade det!! O hoppas att året fortsätter lika bra som det börjat!!=)

Inga kommentarer: