fredag 23 januari 2009

En dag i stan..

Bestämde mig mitt på dan för att åka in till Stockholm..hade ju inget annat för mig så....
Spenderade större delen a dagen i Beyond Retros butiker både på söder o dom två inne på SOUK..hittade en del faktiskt...
Sedan var jag in en kort sväng på BIANCO oxo o kunde bara inte motstå de här raringarna då dom nu kostade bara 300 kronor!!
Flög solo hela dagen o även i kväll..några av de andra tjejerna ska på Chris Brown ikväll inne i Sthlm...inget jag skulle vilja lägga ner pengar på så...
Den här klänningen fick följa med hem...funderar på att ha den i morrn kväll så då får ni se hela...gillar färgerna..=)
Hittade ett Blondie linne, det var ju bara ett måste!!
Den här skjortan älskade jag o den fick oxo haka på mig...den ser inte alls lika snygg ut på bild som i verkligheten..
Dom här hittade jag oxo o föll pladask för..men de var lite trånga i tårna o sen såg man så mycket tåklyfta...så det blev ett nej tyvärr....men det svider att jag lämnat dom kvar...har ju ett par vita pumps sen förr, men de är praktiskt taget sönderdansade...

Här har vi raringarna för 300 kronor som jag inte kunde lämna kvar...hur snygga?????=) Har ingen aning om varför bilden hamnade upp o ner...?

2 kommentarer:

Milla sa...

Skitsnygga prylar! Gillar verkligen din stil, tycker du passar grymt bra i den! =)

Jag gillar inte heller "tåklyfta", vansinnigt fult! Men håller med om att man kan må lite smått dåligt av att inte kunna/få köpa ett visst par skor etc! :P

Unknown sa...

Åh vad snäll du är, blir jätteglad!!=) Tack för att du läser min blogg..kram cathis