måndag 5 januari 2009

Åter igen..

..så är man i Nortan...=) Åkte från hudik i morse vid tjugo över åtta o var framme här vid två...lite drygt, men drygast av allt då man skulle dra resväskan genom nysnö o grus, dom är ju liksom inte gjord för att dras genom sånt väglag..=/ Jag var lagomt less då jag väl tagit mig upp till lägenheten...o mina ben var knallröda av kylan, trots att jag har svarta strumpbyxor..=P Dålig planering då jag valde kläder...

Nu har jag iaf varit o handlat o fyllt upp skåpen lite grann, fick sällskap av lilla Marre som oxo är tillbaka...är ju alltid roligare o handla om man är två=)

I postlådan låg förresten mitt senaste kap från Tradera..ett par schyssta nördbrillor som Lenis kallade dom..haha...visar en bild på ett par Ray Ban, men jag köpte förstås kopior..något billigare om man gör så..=P Men jag gillar dom, får se om jag tycker att jag passar i dom nu bara...

Inga kommentarer: