måndag 26 januari 2009

Vinter i norr..

Är ju som sagt hemma i Rumsta nu..o här är det vintrigt värre kan jag lova...=) Man åkte från blask o gegg o kom hem till vintervita vidder o snötyngda träd...=)
Igår var jag en sväng hos Lena o käkade med henne, Linda o Koffe...riktigt myspys..sen hämtade mamma mig o skjutsade hem mig hit...
Idag fick jag svar från Beyond Retro o jag får göra min praktik där...wiheeeee!! Ska bli så jäkla roligt, jag kommer att få hoppa runt lite i alla deras butiker o se lite olika delar av hur de jobbar...ska bli riktigt skoj!!!
Nu måste jag sätta mg med lite jobbansökningar, sen ska jag dra inåt staden...
Här är lite bilder på hur fint det var i morse då jag skjutsade pappa på jobbet...
Röda hus med vita knutar..det är nog bland det finaste..man får en känsla av att vara hemma på en gång...

Kan man bli mer än förtrollad av detta?? Jag älskart!!=)

Inga kommentarer: