lördag 3 januari 2009

Nurse! Hand me the inspiration please!!

Tre dagar in på det nya året..2009..Det har inte hänt så mycket spännande ännu, men inte så mycket tråkigt heller för den delen...förutom att jag har hosta o ont i bröstkorgen då jag andas in djupt...=(
Jag satt i går o försökte komma igång med skolarbetet vi ska göra under vårat "jullov", eftersom jag går en KY utbildning så får vi egentligen inte ha lov o därför skickar de med oss en hemuppgift...o denna handla om mångfald och internationaliswring o hur vi tror att handeln kommer att se ut om tio år om man har dessa moment i tankarna....SÅ JÄKLA TRÅKIGT!! Jag har verkligen ingen inspiraion alls för o skriva just nu...det märks ju även här eftersom jag uppdaterar rätt dåligt!! O här tycker jag att det är roligt o skriva, så hur ska jag lyckas skriva om något jag tycker är tråkigt??? SUCK!! Ja mamma jag vet, jag borde klä mig varmare....

Ja just ja, en rolig grej har jag hört...jag får en anledning o titta på Let's Dance i år...min absoluta favorit ska ju vara med...KITTY JUTBRING!!!Wihee!! I love Kitty så jag ska absolut inte missa detta!!

Inga kommentarer: