onsdag 28 januari 2009

Gårdagen..

Tycker att det är så himla fint då det är så här mycket snö..=) Var bara tvungen o knäppa ett kort då jag åkte till Näsviken..
Passade på att gå på loppis innan jag åkte till syster yster...
..såg en rätt cool hylla, ganska ovanlig en...men jag har ju ingen plats eller så nu...fortsatte vidare till klädavdelningen där jag gjorde lite fynd...dom visar jag eftersom jag använder dom..
Här bor syster yster..såå gulligt hus=)
O här är hon..o han som duckar är lille John, som vägrade o vara med på kort..

Syrran ville ju inte heller vara med egentligen..så det första kortet var det bästa jag fick till på henne..=P
Men Emma ville i af ställa upp på kort=)...helt sanslöst va stora dom har blivit...
Sen åkte jag till mamma som sagt..tyckte det såg så mysigt ut i mörkret...
Jag var ut o gick en sväng med lilla Doris, som trivs riktigt bra hos mamma=)..
Lilla fröken.=)

Inga kommentarer: